True Blood i sängen

Idag är jag ledig då jag jobbat helgen. Tänkte spendera denna dagen med lite fysisk aktivitet i form av städning men jag kom på ganska snabbt att det kommer jag inte bry mig om. Varför ska jag ta min dag att vila upp mig på genom att städa? Istället så gick jag tillbaka in till sängen med laptopen under armen och kröp ner under täcket och här tänkte jag stanna den större delen av dagen. Kalla mig lat om ni vill göra det. Jag bryr mig inte.

True Blood rullar för fullt på min trötta och gamla lappis och funderar för mig själv att jag vill verkligen ha en ny sådan plus en platta att ha med mig på tåget. Börjar bli lite tröttsamt att sitter och titta på Netflix på lilla mobilen, inte lätt att hänga med om man inte ser alla detaljer. Jag har i alla fall önskat mig bidrag till en surfplatta av mamma i födelsedagspresent. Fatta att min födelsedag är om typ 1 månad bara. Tiden går så satans fort och tänk, kanske sitter jag i slutet av Juni med en fin Google Nexus 10 som jag har mina ögon på just nu. ^^

 
Skulle vi prata om en ny laptop så har jag ingen aning om vad jag vill ha. Jag vill ha en som det inte dröjer 3 min bara för att webbläsaren ska öppnas upp efter att man tryckt på ikonen. En som man kan spela upp dvd-skivor och är lite slim och lite fin. Haha, jag kan inte så mycket om datorer så utan det överlåter jag till min älskade istället.

Hur som haver så ligger jag nu här i sängen och äter vindruvor, dricker Celcius Apelsin och tittar på True Blood. Ses igen lite senare! ;) 

Kommentera här: